Metin2 Yeni M2Bob Sürümü Hile

Metin2 Hile Yeni M2Bob Version 5.0.1 Oyun Botu indir

Metin2 Hile Yeni M2Bob Version 5.0.1 Oyun Botu indir
1 3tane
Merhaba arkadaslar M2Bob  oyun botunun sizlere yeni versiyonunu veriyorum buseferki anlatımım
kendi denemiş oldugum yönteme göredir….
ilk olarak hileyi rardan masaüstüne cıkartınız masaütüne gelen M2Bob – Version 5.0.1
klasörün içinde bulunan M2Bob uygulamasına tıklayınız daha sonra karsınıza gelen ekrandan
Ekran Alıntısı
M2bob kullanıcı adınız yoksa hemen sitesinden alınız daha sonra usarname ve şifresnizi
giriş yaptıktan sonra contunie deyip oyuna giriş yapmanız yeterlidir. karsınıza gelen ekranda
client kısmına kullanıcı vs..şeyleri doldurmasını bilirsinzi doldurduktan sonra botu calıstırınız
metin2 oyununa giriş yapacakdır….
Benim karsılasdıgım hatalar ve çözümü:
oyuna girerken client bulunamadı hatası cıkacakdır ona sakın devam veya iptal tusuna basmayınız
daha sonra tekrar botu calıstırınız ve metin2 oyununda 2 ci  bir giriş ekranı daha acılacakdır…
ve ondan sonra hata meydana gelen uyarıya evet deyiniz oyun botu aktif olacakdır….
eger bot gelmese 3 cü metin2 ekranını acabilirsinzi benim yapmış oldugum gibi…
UYARI:
Bu versiyonbda sizden extra bir içerik indirmenizi isteyecekdir…ama benim vermiş oldugum versiyonda
ben sizin yerinize ayarlama yaptım sizin Bişey yapmanıza gerek yokdur….yeni bir oyun hilesinde
görüşmek üzere arkadaslar…
DOWNLOAD:
HİTFİLE:
Yorum:
Sitemize yorum yazarak bize katkıda bulunabilirsiniz Bot hakkındaki düşüncelerinizi ve oyun hile
isteklerinizi bize konuda yorum olarak yappıp isteyebilirsiniz.
Metin2 Yeni M2Bob Sürümü Hile Reviewed by Blog on Ağustos 19, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Hile 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
microsoft twinoid