Windows 10 Crack, Serial, Orijinal Full Sürüm

Windows 10 Crack, Serial, Orijinal Full Sürüm

2 yılda bir bu postu yazmaktan keyif alıyorum :) Ama öğüt vermek gibi bir niyetim yok, koca adamlarsınız, istediğinizi kullanın. Bu sefer sizin için güzel haberlerim var ve muhtemelen Windows 10’u korsan (crack,serial) olarak kullanmanız gerekmeyecek. Windows 10 Crack veya Windows 10 Serial veya Windows 10 Full Sürüm gibi bir aramayla ulaştığınız bu yazıda sizi ücretsiz Windows 10 kullanım hakkı bekliyor olabilir.
windows-10-crack-serial
Haberiniz var mı bilmiyorum ama Windows 10 işletim sistemi önemli bir kullanıcı kitlesi için ücretsiz olarak dağıtılıyor. Bu konu için blog üzerinde birkaç yazı yayınlamıştım ve geçiş yöntemlerinden bahsetmiştim. Windows 10 crack paylaşmak yerine size bu yasal yöntemlerden bahsetmek istiyorum.
  • Windows 10 Crack Download
  • Windows 10 Orijinal Yapma
  • Windows 10 Serial
  • Windows 10 Activation
  • Windows 10 Full Download
1) Windows 10 Crack kullanmak yerine eğer zaten geçmişte satın almış olduğunuz bir Windows 7Windows 8 veyaWindows 8.1 varsa, ilk yıl içerisinde yükseltmek koşuluyla Windows 10’u ücretsiz olarak kullanabilirsiniz. Bu hakkı elde etmek için gerekli adımlar Windows 10 ücretsiz yükseltme hakkında bazı bilgiler yazısında.
2) Diğer taraftan eğer Windows Insider Program üyesiyseniz, altta lisanslı bir Windows olmasa dahi ve tabii programda kalmak koşuluyla Windows 10’un full sürümünü kullanmaya devam edebilirsiniz.
3) Eğer bir Windows 10 deneme sürümü kullanıyorsanız, belki tam sürümün yerini tutmayacak ama 90 günlük Windows 10 deneme süresini 270 güne kadar uzatabilirsiniz. Bu da Crack’li bir işletim sistemi yerine tercih edilebilecek yöntemlerden biri.
4) Son olarak ise Windows 10 önizleme sürümleriyle ilgili bazı ürün anahtarlarını (serial) şurada toparlamıştım. Deactivated durumda oldukları için muhtemelen birçoğunu şu an kullanamayacaksınız ama çalıştırdığınız build’e göre göz atmanızda fayda var.
Windows 10 Crack, Serial, Orijinal Full Sürüm Reviewed by Blog on Ağustos 25, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Hile 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
microsoft twinoid