M2Bob Exp Botu Ücretsiz Eylül 2015 - 2016 Güncel

Metin2 Bob Exp Botu Ücretsiz Eylül 2015 Güncel 2016

m2bob, metin2 bob exp botu, eylül, 2015, 2016, m2bob exp botu güncel,
Metin2 Bob M2bob exp botu, güncel hile
Çoğu kişi ücretli bot olarak M2bob’u duymuştur. Önümüzdeki haftalarda M2bob ücretsiz oldu. Ücretsiz kullanım için fazladan 2 dakika ayırmanız gerekiyor ama piyasadaki en iyi exp, balık, farm, shop ve switch botunun M2bob olduğunu biliyordur. Hilemizin kullanımı basit, yapmanız gereken haftada en fazla 2 defa olmak kaydıyla 100 mb boyutunda bir dosyayı M2bob’un içine atmak.
Hileden Ekran Görüntüsü
m2bob, metin2 bob exp botu, eylül, 2015, 2016, m2bob exp botu güncel,
M2bob Exp Botu örnek görsel

Kurulum & Kullanım
Vermiş olduğum indirme linklerinden herhangi birini seçin ve .rar dosyasını indirin. Arşivin içindekiler buraya çıkarta tıklayarak çıkartın. İlk olarak M2bob – patcher.exe‘yi çalıştırın. Güncellemeyi yapıcaktır. Aşağıdaki verdiğim hesaptan giriş yapın:
Kullanıcı Adı : renji01
Şifre : renjirenji
Daha sonra .bob dosyasını videolu anlatımdaki gibi indirin ve hile klasörünün içine atın. Artık hileyi istediğiniz gibi kullanabilirsiniz.
Yapamayanlar İçin Videolu Anlatım
İndirme Linkleri
TurbobitUploaded.netHitfileVirustotal Sonuçları
Turbobit.net'den Nasıl Dosya İndirilir?
Turbobit Adım 1
Turbobit Adım 2
Turbobit Adım 3
Turbobit Adım 4
Turbobit Adım 5
NOT : Herhangi bir rar şifresi yoktur.
M2Bob Exp Botu Ücretsiz Eylül 2015 - 2016 Güncel Reviewed by Blog on Eylül 17, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Hile 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
microsoft twinoid