League Of Legends Skins Kostüm Hilesi Güncel 2016


League of legends oyununda para vererek kostüm
almaktan sıkıldınız mı? O halde kostümleri
bedavaya kullanmak ister misiniz?

Yazılı Anlatım
1. Hileyi indirin ve elobuddy kurulumunu yapın.
2. Daha sonra elobuddy kayıt olup giriş yapın.
3. Ardından elobuddy açın ve addon metin belgesini açın ve kopyalayın.
4. Install addon yani yükle addon butonuna basın.
5. Daha sonra remote addon diyip linki yapıştırın.
6. Ardından bir sürü seçenek çıkacak Skins+ seçin ve yükle diyin.
7. Daha sonra seçin ve league of legends oyununuza girin.
8. Herşey bu kadar iyi oyunlar dileriz!

Videolu Anlatım


League Of Legends Skins Kostüm Hilesi Güncel 2016 Reviewed by Blog on Ağustos 16, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Hile 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
microsoft twinoid