Agar io Büyüme Hilesi

agario hileleri, agar io büyüme hilesi, agario büyüme,

Agar.io Büyüme Hilesi

Agar.io Büyüme Hilesi ise aslında harita tabanlı büyümedir. Yani Haritaya istediğiniz gibi Zoom yapabiliyor yada Zoomdan çıkarak oyunun size gösterdiği alandan daha büyük bir alana geçerek gelecek olan tehlikelerden kolaylıkla kaçabiliyorsunuz bunun için bir çok tarayıcı eklentisi mevcut ve bu eklentiler sayesinde kolaylıkla büyüme sağlayabiliyorsunuz ve belkide liderliğinizi rahatlıkla koruyabilirsiniz bu tarz hileleri bir çok kişinin kullandığı için yazıyorum yoksa onuda yazma gibi bir düşüncem yok tabii ki.
Google Chrome eklentileri arasında olan Harita uzaklaştırma eklentisi için Web mağazası içerisine girerek Agar.io yazmanız yeterlidir sonrasında bu eklentiyi tarayıcınızdan onaylayarak kullanıma başlayacaksınız ama eklentiyi açtığınız zaman “agar.io/agarpw” sayfasına girmeniz gerekmetedir yoksa ne yazık ki çalışmaz. Kısa süre içersinde Videolu ve çok detaylı anlatımlarım olacak şu sıralar biraz yoğunum ve ne yazık ki bu durumdan müzdarip bir şekilde ilerliyorum “1 hafta 2 hafta içinde buralarda olmak üzere devam edeceğim.”
Sizlere bir arkadaşımızın çektiği videoyu paylaşmak istiyorum, Buradaki anlatımlar aynı şekilde google tarayıcısı üzerindende rahatlıkla yapılabiliyor fakar Video’daki anlatım Mozilla tarayıcıdır o nedenle yoksa bile edinmenizi öneriyorum edindikten sonra eklentiyi nasıl indireceğinizi ve nasıl kurulum yapacağınızı belirten bir videodur.

Videoyu izledim ama bir şey anlamadım derseniz sizlere Agar.io hileleri adı altında yeni bir videoyu bizzat kendim çekebilirim bunun için lütfen yorumlarınız ile belirtin ki sizlerin bu konuda meraklı olduğunuzu ve takip edeceğimi bileyim zira dediğim gibi zamanım çok kısıtlı o nedenle anca bunun gibi haftada bir gün sizlere hizmet verebilirim.
Agar io Büyüme Hilesi Reviewed by Blog on Ağustos 12, 2015 Rating: 5

1 yorum:

All Rights Reserved by Hile 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
microsoft twinoid