Asphalt 9 Ne Zaman Çıkacak ?


Asphalt 9 Ne Zaman Çıkacak ?

Gameloft’un Asphalt 8’den sonra çıkacak olan oyunu Asphalt Overdrive geçtiğimiz günlerdeki E3 etkinliğinde Gameloft tarafından açıklandı.

Telefonlar için Oyun devi olan Gameloft yeni oyununu tanıttı. Bildiğiniz üzere mobil cihazlar için oyun dendiğinde herkes Gameloft’un oyunlarını söyler. Asphalt 8 çıktı şimdi sırada bu oyun var.  Fakat bu oyun oynadığınız diğer Asphalt’lardan farklı olacak. Gameloft bu oyunu oyunculara zevk vermek için bir kaç değişiklik yapmış. Asphalt Overdrive sci-fi görünümüne sahip olacak ve önceki Asphalt’lardaki tasarımını değiştirecek.
Önümüzdeki yaz ayında beklediğimiz bu oyun Android dahil olmak üzere İos ve Windows Phone akıllıtelefonların mağazalarında yayımlanacak.  Kendi yorumuma gelirsek aşağıdaki videoya göre beğenmedim. Böyle oyunlar Google Play’de çokça var. Asphalt 8’e göre bayağı bir kötü gözüktü gözüme tabii ki bu kişiden kişiye göre değişir. Real Racing 4’e yönümüzü çevirerek heyecanla bekliyoruz .
Gameloft bu oyunda Arcade yarış türünden sonsuz koşu türüne geçiş yapmış. Bu oyunu Subway Surfers’ın arabayla uyarlanmış hali gibi görebiliriz. Grafik bakımından güzele benziyor fakat bu oyunu neden böyle yaptıkları hakkında hiç bir fikrim yok. Temple Run seviyorsanız bu oyun tam size göre. Aslında bu oyun bana Asphalt 4’ü hatırlatmadı değil :) Oyunda sensör yok elinizle sağa sola gibi işlevlerle arabanızı hareket ettiriyorsunuz. Gazada basmanıza gerek kalmadı.
Ben bu tarz oyunlar sevmiyorum yani sadece kendi yorumumu kattım. Bazıları sever bazıları sevmez. Bu benim kendi eleştirim.


Asphalt 9 Ne Zaman Çıkacak ? Reviewed by Blog on Ağustos 27, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Hile 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
microsoft twinoid