Metin2 Damage 7x Mobber Wallhack Moblock İndir 2016

Metin2 Hile Damage 7x Mobber Moblock Wallhack Videolu Anlatım 2016

Metin2 Hile Damage 7x Mobber Moblock  Wallhack  Anlatım
megadosya
Merhaba arkadaslar lalakerin vermiş oldugu oyun hilesi için yogun bir istek vardıbir cok kişi hata
alıyor yada injekte sorunu oluyor… ve daha bir cok sorundan bahsediliyordu bende sizler için hileyi
kontrol edecem diye söz vermişdim hileyi  denenemelik bir char hesabı ile denedim genelde işe
yaramaz olan bir hesaplan oyun hilelerini denerim yine aynısını yaptık 😀
Metin2 Hile Damage 7x Mobber Moblock  Wallhack Videolu Anlatım HAKKINDA:
Arkadaslar  kısa bir video cekdim  amac sadece hileyi nasıl atkif edecem ve nasıl oyuna
enjekte edecemdi…ilk etapda basarısız olmama ragmen 2 ci yöntemlen hileyi aktif ettim sizde
asagıdaki vermiş oldugum videoyu izleyiniz ne yaptıgımı anlarsınız.
Metin2 Hile Damage 7x Mobber Moblock  Wallhack KURULUM:
Merhaba arkadaslar benim vermiş oldugum linkten hileyi indiriniz daha sonra indirmiş oldugunuz
hileyi rardan masaüstüne cıkarttınız. Masaüstüne gelen Metin2GF_16082015 adında bir
klasör olacakdır…hem normal şekilde gelir hemde klasör olarak siz hangi şekilde isterseniz
öyle yapınız eger yok ben klasörün içinde toplu dosyalar kalsın diyorsanız masaüstüne
gelen işe yaramaz dosyalar olursa siliniz…..
Ben şu sekilde aktif ettim ilk olarak Metin2GF_16082015 klasörün içini acdım daha sonra
metin2 oyunun kısayolunu kopyaladım videoda yapmış oldugum gibi daha sonra
Metin2GF_16082015 klasörün içine kopyaladım ve hile botunu yönetici olarak aktif ettim
sonra oyunu acdım…hile ekranı kayboldu aktif olmadı…..daha sonra oyuna giriş yaptım
charı secinine geldim ve hileyi tekrar yönetici olarak aktif ettim ve oyuna giriş saglarken
hile enjekte oldu…asagıdaki ekrandaki gibi….
mt2
Arkadaslar yukarda anlatmış oldugum sizlere cok uzun gelebilir aslında kolaydır…2 defa denedim
hileyi sorunsuz bir şekilde calısdı….
asagıdaki vermiş oldugum videoyu deneme amaclı ben cekdim nasıl aktif ettigimi izleyebilirsiniz.
Yalnızca tüm özellikleri denemedim sadece cekmeyi denedim diger özellikleri videoya alsaydım
videoyunun boyutu yüksek olup sorun olacakdı….şimdilik böyle idare ediniz enjekte oldugu zaman
sorunsuz kullanırsınız….
Hile Botunun genel özellikleri:
Features:
Features (Özellikler):
Target Damage (Hedefe Saldiri)
Wait Damage (7x)
Mobber (Slot Cek)
Mobber (Slot Cek) [F6Moblock (Slotlari Kilitle)
Wallhack (Duvardan Gecme)
YAPIMCISI: Lalaker
DOWNLOAD:
HİTFİLE:
Metin2 Damage 7x Mobber Wallhack Moblock İndir 2016 Reviewed by Blog on Ağustos 24, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Hile 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
microsoft twinoid