Metin2 Sura Skilleri

Merhaba arkadaşlar Metin2 Blogun yazarı olarak sizler için sura skillerinin nasıl olması gerektiğini,sıralamasını vb. araştırdım ve paylaşıyorum.

Çok İyi Araştırdım Sura Skilleri Ne Olmalıdır

Çok araştırdım yabancı server gezdim.Ve güzüme çarpan yazıları buraya koymak istedim.Konun sabitlenmesi herkes için iyi olur.Aama sabitlenmesede yeterki yardımcı olsun yeter...Öncelikle sura +40+45 ten sonra büyüleriyle savaşçıların korkulu rüyasıdır bu ister büyülü silah olsun ister karabüyü olsun.Karabüyü evet pvp için çok idealdir.Ben size şöyle bir skil sıralaması yapıcam bu sıralama pvp ve kasmak içindir.İşte sıralama 

Eğer ben pvp de yeterli olucam kasmayı yan carımla da yaparım düyorsanız: 
Karabüyü: 

1.Ates Hayaleti 

2.Karanlık küre 

3.Ateş Vuruş 

4.Hayalet Vuruş 

Büyülü Silah: 

1.Büyülü Keskinlik(Vazgeçilmez 1. skildir :P ) 

2.Büyü Çözme(3. skil ile yer değiştirebilir) 

3.Parmak darbesi 

4.Ejderha Dönüşü(1puanda bırakılması gerekn bir skildir) 

Eğer Tek Kasıcam PvP de +50+55 Etkili Olucam Derseniz 

Karabüyü: 

1.Ateş Vuruş 

2.Karanlık Koruma(Eminim yorumlarda çok tartışılıcak 3.Skil ile yer değişstirmesi gerektiği yazılacak :huh: ) 

3.Ateş Hayleti(Kamak için kötü bir skildir.Ancak ws lerde Kara Büyünün kalbidir) 

4.Karanlık Küre 

Büyülü Silah: 

1.Büyülü Keskinlik 

2.Parmak Dabesi 

3.Ejderha Dönüşü 

4.Büyü Çözme 

Benim vereceğim bilgiler bu kadar yardımcı olabildiysem çok mutlu olurum.Çok tartışılacak bir konu tartışımasıda gerekiyyor zaten.Özellikle büyülü silahta çok değişik yorumlar alacağım gibi geliyor bana.Yorumlarını bekliyorum okursanız çok mutlu olurum 
Metin2 Sura Skilleri Reviewed by Blog on Ağustos 24, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Hile 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
microsoft twinoid