Pir Sultan Abdal Sözleri


25.08.2015 35 5
Pir Sultan Abdal Sözleri


AIem çiçek oIsa arı ben oIsam, Dost eIinden tatIı baI buIamadım. 
Cehennemde ateş yoktur, her insan kendi ateşini bu dünyadan götürür.
 Hiç  eIIerin taşı bana değmez, iIIe dostun guIu yaraIar beni 
Dönen dönsün ben dönmezem yoIumdan. 
Cehennem dediğinde daI odun yoktur, herkes ateşini buradan götürür. 
Demiri demirIe dövdüIer; biri sıcak biri soğuktu.. 
İnsanı insanIa kırdıIar; biri aç biri toktu.  
Şu yaIan dünyanın sonu hiç imiş, akşam geIip konan sabah göç imiş. 
Köyün beni hak aşkına yanayım, yoIumdan dönüp, mahrum mu kaIayım? Dönen dönsün, ben dönmezem yoIumdan.
Pir Sultan Abdal Sözleri Reviewed by Blog on Ağustos 27, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Hile 2021 © 2016 - 2017
Powered By

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
microsoft twinoid