Sürüş Mantığını Kavramak
Sürüş Mantığını Kavramak
İyi kurulmuş bir çevrimiçi test merkezi genellikle adaylara DVLA sınavında yer alan soru formları, stilleri ve cevapları öğrenmek için çeşitli çoktan seçmeli testler sunar. Adaylar, sınavdan iyi bir puanla geçmek istiyorlarsa çoktan seçmeli soru çeşitlerini incelemeleri biraz zaman alabilir. Çoktan seçmeli test bölümünde iki veya üç uygulama, adayı iyi bir puanla geçmeye hazırlamak için yeterli olmalıdır; Daha fazla test örneği kurulan araba teorisi test merkezleri veya web sitelerinden kolaylıkla temin edilebilir. Sürücü ehliyeti için adaylar, DVLA sınavı için çoktan seçmeli testin yanı sıra yol işaretleri ve tehlike algılama testlerini de geçmeleri lazımdır. Bu bölümler, onaylanmış ve deneyimli test merkezleri tarafından hazırlanan örnek soruların sık uygulanmasıyla aşina olabilir. Teori testi Kurulan teori test web merkezleri, benzer teori sınavları için resmi teste ücretsiz uygulamalar sağlayan herhangi bir araç teorisi testini geçerken stres ve sıkıntıyı azaltabilir. Güncellenmiş DVLA testleri, pazardaki DVD'lerde satılan eski teori test soruları yerine, daha iyi bir geçiş için adaylara fayda sağlamak için bu web sitelerinde yayınlanmaktadır. Sürüş testleri için teori testi, belirli bir ülkede kullanılan yol işaretlerini bilmektir. Bir adayın test için oturmadan önce aşina olması gereken birkaç yüz yol işareti olabilir; Bunlara, yol işaretleri, otoyol yol işaretleri ve bilgi yol işaretleri uyarıları dâhildir. Güvenli ve iyi bir şoför, kendine ve diğer yol kullanıcılarına ve kamu mülklerine güvence vermek için yola çıkmadan önce bunlarla ilgili bilgi sahibi olmalıdır.
Gençlik yıllarımızdaki en önemli olaylardan biri, pratik ve sürüş teorisi testi yapmayı öğrenmektir. Bu, hayatlarımız için o kadar özgürlük ve bağımsızlık verir ki. Genç erişkinlere toplu taşıma araçlarına veya ebeveynlere güvenmeden üniversiteye ya da üniversiteye gidebilme olanağı ve yollarımız hakkında bazı ilginç gerçekler ve figürler yaşadığımız alanlardan uzak durma imkânı verir. Raporlar İngiltere'de 30 milyondan fazla kayıtlı otomobil bulunduğunu ve son 20 yılda kayıtlı otomobil sayısının% 35'in üzerine çıktığını söylüyor. Birleşik Krallık ‘ta araba kullanabilmek için tam bir lisansa sahip olan 45 milyondan fazla insan var, ancak kraliçe onlardan biri değil, araba kullanmak için bir lisansa ihtiyacı yok. İngiltere'de tam sürücü belgesi alabilmemiz için yasal yaş 17 yaşındayız. Geçici bir lisans için 15 yaş ve 9 aydan itibaren başvurabilirsiniz. Her yıl 1,6 milyon kişi pratik testi gerçekleştirirken,% 43'ü geçmekte ve% 52'si teorik sınavından geçmektedir. Bu her yıl yarım milyondan fazla yeni şoför var.
Devletinizin ve yurtdışının sınırları içinde güvenli ve sorunsuz bir yolculuğun keyfini çıkarmak istiyorsanız, geçerli bir ehliyete sahip olmak zorunludur. Bu yasal bir gerekliliktir. Yollara katlanmak için lisansa sahip olmayanların, kısa bir testi cevaplayarak bir tane satın almak kolaydır. Bu muayene, ülkeden ülkeye farklılık gösterse de çoğu, iki bölüme ayrılmıştır. Bir yol testi ve bir teori testi içerir. Uygulamadan önce teorik testi yapması genellikle gereklidir. Bu, potansiyel bir sürücünün üstesinden gelmek zorunda olduğu ilk engel. Birçoğu pratik yerine teori kâğıdına neden bu kadar çok önem verildiğini soruyor. Sebebi basittir. Bir aracın nasıl kontrol edileceğini öğrenmek, yalnızca güvenli bir sürüşü garanti etmez; Yolun kurallarını bilmeniz gerekir.
Yoğun eğitim kursları da tamamlanabilir. Bu pratik tarafı, genellikle bir hafta içinde çok daha kısa bir zaman dilimi içerisinde incelemek ve uygulamak demektir. Bu öğrenme biçimi yaygın değildir. Bir ehliyet alma İngiltere teorisi tarafı evde öğrenilebilir, daha önce karayolu koduyla ilgili bir kitap okumak öğrenmenin yoluydu. Bununla birlikte, ilk yıllardan beri materyal öğrenmede ilerleme kaydedildi. Şimdi bir akıllı telefon veya bilgisayar yardımı ile artık pratik testleri ve çevrimiçi kaynaklar doğrultusunda öğrenebilirsiniz. Bu şekilde, gerekli geçiş notunu alabileceğinizi biliyorsunuz.
Sürüş Mantığını Kavramak
Reviewed by Blog
on
Ağustos 21, 2017
Rating:
Hiç yorum yok: